lauantai 31. elokuuta 2013

Käsityökorttelin ostokset


Tänään oli Narikkatorilla Kampissa Suomen Käsityöyrittäjien Käsityökortteli. Myyjiä oli ja asiakkaita oli mukavasti paikalla. Itse tapahtumasta en ottanut valokuvia, kun keskityin niin ostoksiin. Paikalla oli monta korumyyjää, mutta päätin, että nyt en osta koruja, niitä tulee ostettua niin usein.

Itse tapahtumasta näin mainoksen Susannan Työhuone -blogista, Susannalta ostin mustan tarjottimen, jossa on ihania pöllön kuvia sekä punaisen bambutiskirätin. Lisäksi löysin pannumyssyn, jota olen kauan etsinyt mökille. Pannumyssyn on valmistanut Ullakkopuoti. Itselleni löysin SeriMerin tekemän kännykkäpussukan, johon saan mukaan mahtumaan vaikka matka- tai pankkikortin ja avaimet. Armastus taas sai PikkuLillin tekemän trikoopipon, jonka hän voi vetää päähänsä vaikka sukelltamisen jälkeen. Valaat ja kalat sopivat hyvin sukeltajalle :).

Ihania tuotteita. Toivottavasti kyseinen tapahtuma uusitaan tulevaisuudessa.


Koko viikon minun on pitänyt kuvata Armastuksen istuttamat krysanteemit. Tänä vuonna ne näköjään päätyivät ampeleihin. Ihan kivan näköiset ovat riippuessaan keittiön ikkunan edessä.


Tässä vielä päältä päin kuvattuna. Meillä on aina eriväriset kukat näissä amppeleissa. 



Ei kyllä ihan tänään tuntunut, että olisi syksy tulossa. Päivällä mittari näytti jopa + 20 astetta.


6 kommenttia:

  1. CurryKaneli.Otin ja liityin ihan virallisesti lukijoittesi joukkoon. Itsekin joskus ammoin valokuvausta harrastaneena katselen mielihyvällä ottamiasi kuvia. Sitä paitsi, ehkä ruokaresepteistäsi saan kimmokkeen laittaa muutakin kuin lihapullia.Hyvää syyskuuta kukkiesi parissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mukaan. Toivottavasti minun blogistani on sinulle yhtä paljon iloa kuin sinun blogistasi minulle. Sadetta on tosiaan tänään saatu.

      Poista
  2. Ha haa, olit ostanut SeriMerin ihana koirakänykkä pussukan. Minulla on ihan samanlainen, hyvä ostos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hyvä ostos. Meillä ei vielä valitettavasti ole koiraa, mutta jostain on hyvä aloittaa ;D. Ja tervetuloa mukaan.

      Poista
  3. Löysitpä hienoja ostoksia! Kiitos tästä postauksesta ja tietysti myös käynnistä paikan päällä!

    Itse pelkäsin etukäteen niitä kaikkia korumyyjiä. Minulla kun on joku älytön pakkomielle ostella käsityöläisiltä koruja, vaikka en koskaan käytä koruja. Erityisen heikkona olen Korumetsän luomuksiin. Onneksi asiakkaita oli koko ajan niin paljon, etten ehtinyt yhtään kierrellä itse ostoksilla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli ja kaikki sellaisia, joita olin ajatellut etukäteen. Ja sitä pannumyssyä ollaan kaivattu möklle pitkään.

      Minä rakastan käyttää koruja ja nykyisin ostan hyvin usein nimenomaan käsityöläisiltä.

      Ehkäpä seuraavassa taphtumassa sitten paneudun niihin koruihin :).

      Poista